chibiotaku

Direktlänk till inlägg 10 maj 2015

Gamla historier jag inte har bloggat om!

Av chibi otaku - 10 maj 2015 19:29

Förlåt att jag är så dålig på att blogga... Äh jag kommer iallafall försöka blogga minst en gång i veckan..


NYTT

Min nya bakrundsbild på datorn

 

Är super snorig::(( HATE IT&%/&(&/


Läser mangan Keroro alltså rekomenderar den stort -LÄS DEN- Den handlar om en groda från rymden:3 Alltså den är super rolig. Jag brukar skrata när jag läser den, men när vi har läsning i biblan så får jag hålla mig^^

Juste... JAG SKA PÅ KLASSRESA TILL GÖTEBORG PÅ ONSDAG!!!! Vi ska först till uneverseum och sen till liseberg AAHH det kommer bli så kul^_^

PS fråga mig gärna frågor...

 


GAMLAT

Någon gång jag var liten (8 år i think) Jag hade inget hår och nästan inga tänder och ska gå och dansa MEN så hade min stora syrra musik på så jag stanade och började dansa (jag var neck) Om jag minns rätt så dansade jag där en stund. JAG VET PINNIT, Varför skriver jag änns det där äh skrata så mycket ni vill^^

2013 tror jag.. När jag var i Thailand så var det en 5-7 år äldre än mig som bjöd ut mig...

Samma år, samma ställe... Jag skulle skitla min mamma när vi var i polen.... Men

jag skitlade en främlig. AH vad jag skämdes.

Någon gång vet inte när.... Det var en tjej i min klass som sa så här till mig...

- Först när jag träffade dig trode jag att du var konstig..

And i just wut.... Nä men då sa jag så här.

- Jag är ju konstig.. 

Jag tror jag vart lite ledsen när hon sa "trode" JAG VILL JU VA KONSTIG

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chibi otaku - 8 juni 2016 14:10

Förlåt!  förlåt! förlåt! Jag ska nu ta  det här på allvar och börja blogga varje fredag har skrivit in det i min telefon så kommer inte glömma   ...

Av chibi otaku - 17 maj 2016 11:45


 Igår så hände inte alls mycket jag låg väl i sängen typ hela dagen... Okej  förutom att duscha ochäta och städa  lite..... Jag var även på  date  med min cutie!!! vi åt med varandra och sedan gosades vi i sofan<3 Det var så mysigt<3<3<3&...

Av chibi otaku - 15 maj 2016 22:05

Jag är sjuk... (Eller förkyld om man ska va exakt.. Eller  kanske jag har feber för jag mår inte direkt bra just nu.... Hmm jag ska nog ta tempen... Vad smart  jag är!)    ------ Im soon back....-------   Okej jag hade inte feber men det känn...

Av chibi otaku - 14 maj 2016 16:35


Jag måste börja igen!!!!! Jag får inte sluta den här gången!!! För jag menar det är ju kul att blogga om allt hehehe.... Aja jag ska försöka blogga så mycket som möjligt lovar typ varje dag till en gång i veckan okej minst en gång i veckan^^  Sluta...

Av chibi otaku - 31 maj 2015 20:18

Förlåt för det föra inläget, var bara så stresad eftersom jag var på lektion och skulle snart sluta men men nu struntar vi i det...   Tänkte skriva om när jag tittade på inuyasha...    Här kommer det...   Säter på den och tänkte jag hoppa...

Presentation


I'ts a otaku girl here^-^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har vi några tmnt fans här?
 OMG! JA!
 Va?
 Ähhh nej...
 Skulle inte kalla mig ett fan
 Absolut inte
 Vet inte vad det är (Men googla då..)
 Det är bara för barn.. (Du som trycker här tonåringar ser det också iallafall en)
 Absolut
 Vet inte
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards