chibiotaku

Direktlänk till inlägg 29 april 2015

Ska jag va snäll eller ska jag va dum? tänker SO/matte läraren

Av chibi otaku - 29 april 2015 19:24

I fredags så hade vi röstat klart vilken låt vi skulle göra om och det vart....

..................................................
...

#självis 

-------------------------------------------

Jag vart glad effter som jag hade röstat på den.......:)

Vi kommer att sjunga om vår mentor och SO/matte lärare

Vi kommer sjunga om att vår mentor skratar åt sina egna skämt och att vå SO/matte lärare tänker (Ska jag vara snäll eller ska jag vara dum?)

Och varje gång i just like this

 


I lördags så åkte jag till Stockholm för att jag skulle på sf mässan^.^

Jag köpte TRE action figurer.

1. Kirito GGO

2. Sinon GGO

3. Miku

Jag köpte även tre mun masker 1 till chikojac. Jag köpte 2 manga och en 3D figur av mig själv. Och en hemlis till Chikojac.

Det hände en rolig men ändå lite crepy grej okej så här var det.....

Jag stog och kollade på tröjor och små fan-girlade och då kom en kille fram som var ÄLDRE än mig okej ta det lugnt det var inte ett pedo.

Han: Ursäkta...

Jag: Ääähh

Han: Får jag ta en bild med mig?... You speek english?

Jag: Ääähh.... Okej he he.

Han: Jobbar du här?

Jag: Nää....

Han: Okej förlåt trodde du jobbade här...

Jag: Äh det gör inget..

Han: Men du är jätte fin.

Jag: Tack.

Och sen stog jag bara där och tänkte över vad som hände... 

-------------------------------------------------------------

Sedan så gick jag till min mamma och bäretade vad som hade hän alltså jag fan-girlade över det så sjukt mycket.

 

Sen så kommer jag ha ett väldigt roligt inlägg på fredag^^


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chibi otaku - 8 juni 2016 14:10

Förlåt!  förlåt! förlåt! Jag ska nu ta  det här på allvar och börja blogga varje fredag har skrivit in det i min telefon så kommer inte glömma   ...

Av chibi otaku - 17 maj 2016 11:45


 Igår så hände inte alls mycket jag låg väl i sängen typ hela dagen... Okej  förutom att duscha ochäta och städa  lite..... Jag var även på  date  med min cutie!!! vi åt med varandra och sedan gosades vi i sofan<3 Det var så mysigt<3<3<3&...

Av chibi otaku - 15 maj 2016 22:05

Jag är sjuk... (Eller förkyld om man ska va exakt.. Eller  kanske jag har feber för jag mår inte direkt bra just nu.... Hmm jag ska nog ta tempen... Vad smart  jag är!)    ------ Im soon back....-------   Okej jag hade inte feber men det känn...

Av chibi otaku - 14 maj 2016 16:35


Jag måste börja igen!!!!! Jag får inte sluta den här gången!!! För jag menar det är ju kul att blogga om allt hehehe.... Aja jag ska försöka blogga så mycket som möjligt lovar typ varje dag till en gång i veckan okej minst en gång i veckan^^  Sluta...

Av chibi otaku - 31 maj 2015 20:18

Förlåt för det föra inläget, var bara så stresad eftersom jag var på lektion och skulle snart sluta men men nu struntar vi i det...   Tänkte skriva om när jag tittade på inuyasha...    Här kommer det...   Säter på den och tänkte jag hoppa...

Presentation


I'ts a otaku girl here^-^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har vi några tmnt fans här?
 OMG! JA!
 Va?
 Ähhh nej...
 Skulle inte kalla mig ett fan
 Absolut inte
 Vet inte vad det är (Men googla då..)
 Det är bara för barn.. (Du som trycker här tonåringar ser det också iallafall en)
 Absolut
 Vet inte
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards