chibiotaku

Direktlänk till inlägg 19 april 2015

Super myggan

Av chibi otaku - 19 april 2015 20:14

HEJ!!! Har ni haft en bra helg? Jag har iallafall haft halva helgen topen... Igår spelade jag monopol med min stora syster, jag var så tröt så att jag inte vart arg när jag förlora... Ha ha ha ha hajag som alltid brukar bli arg och det vet ni som har spelat ett spel med mig. Typ när jag spelade med cikojac jag slängde saker på henne^_^   

Ni undrar nog hur det gick på moder visningen... Ähh jag blev så skraj för vi skulle prata för HELA skolan! Så jag gick inte till skolan.... Jag fattar inte varför vi ska behöva bli tvingade alltså vi prukar talla i GRUPPER! SÅ HUR TROR DEM VI SKA TYCKA OM ATT FÅ PRATTA FÖR HELA SKOLAN!!!! Jag som blir närvös för att pratta för TRE st! Ja ja jag måste lugna mig litte "andas"

 

Å just det jag höll på att glumma att säga att vi har en super mygga i huset.. Okej nu kanske du skrattar och tycker jag är konstig. Men jag är helt allvarlig den flygger skit snabt och håller sig gjumd, kom på den är som en NINJA!

bff · skolan
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chibi otaku - 8 juni 2016 14:10

Förlåt!  förlåt! förlåt! Jag ska nu ta  det här på allvar och börja blogga varje fredag har skrivit in det i min telefon så kommer inte glömma   ...

Av chibi otaku - 17 maj 2016 11:45


 Igår så hände inte alls mycket jag låg väl i sängen typ hela dagen... Okej  förutom att duscha ochäta och städa  lite..... Jag var även på  date  med min cutie!!! vi åt med varandra och sedan gosades vi i sofan<3 Det var så mysigt<3<3<3&...

Av chibi otaku - 15 maj 2016 22:05

Jag är sjuk... (Eller förkyld om man ska va exakt.. Eller  kanske jag har feber för jag mår inte direkt bra just nu.... Hmm jag ska nog ta tempen... Vad smart  jag är!)    ------ Im soon back....-------   Okej jag hade inte feber men det känn...

Av chibi otaku - 14 maj 2016 16:35


Jag måste börja igen!!!!! Jag får inte sluta den här gången!!! För jag menar det är ju kul att blogga om allt hehehe.... Aja jag ska försöka blogga så mycket som möjligt lovar typ varje dag till en gång i veckan okej minst en gång i veckan^^  Sluta...

Av chibi otaku - 31 maj 2015 20:18

Förlåt för det föra inläget, var bara så stresad eftersom jag var på lektion och skulle snart sluta men men nu struntar vi i det...   Tänkte skriva om när jag tittade på inuyasha...    Här kommer det...   Säter på den och tänkte jag hoppa...

Presentation


I'ts a otaku girl here^-^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har vi några tmnt fans här?
 OMG! JA!
 Va?
 Ähhh nej...
 Skulle inte kalla mig ett fan
 Absolut inte
 Vet inte vad det är (Men googla då..)
 Det är bara för barn.. (Du som trycker här tonåringar ser det också iallafall en)
 Absolut
 Vet inte
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards