chibiotaku

Alla inlägg den 12 april 2015

BFF

Av chibi otaku - 12 april 2015 15:15

Jag skriver detta hos min bff^_^ Ähh vad ska jag skriva..

Jag: Vad ska jag skriva?

Hon: Jag har ingen aning

Jag: Hur stavas arning?

Hon: vaddå arning?

Jag: Ähh menade arni... Aning

Hon: A.N.I.N.G

Jag: Ok

.........

Jag: bla bla bla

Hon: bla bla bla

Jag: Du blir ju tröt när jag pratar om anime....

Hon: Ja när du pratar om Inuyasha...... Jag kan inte fatta att du är kär i Inuyasha!

Jag: Ja ja

Okej det var lite vi pratade om medans jag höll på att skriva. Och okej jag är kär i Inuyasha okej!!!! Det är ingen fel på det OKEJ!!!

Försökte läsa vad jag hadde skrivit men det gick inte så bra att så fick ge henne datorn så hon fick läsa... 

Hittade några chibi bff's bilder:)

       

bff
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'ts a otaku girl here^-^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har vi några tmnt fans här?
 OMG! JA!
 Va?
 Ähhh nej...
 Skulle inte kalla mig ett fan
 Absolut inte
 Vet inte vad det är (Men googla då..)
 Det är bara för barn.. (Du som trycker här tonåringar ser det också iallafall en)
 Absolut
 Vet inte
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards